شیاف پرشسترون ساعتی بزارم ؟؟یا روزی یکی بزارم؟

۹ پاسخ

من شبی یکی میزارم

بستگی ب شرایطتت داره و اینکه دکترت چ مقدار تجویز کرده مثلا اگه روزی یکی هست میشه هر ۲۴ ساعت ک ترجیحا ی ساعت رو شبا انتخاب کن مثلا ساعت ۱۰ شب هر شب بزار

به تجویز دکتر .من شبی یکی واژینال میزارم

شبی یکی

من هر12ساعت میزاشتم

روزی یکی

باید دکتر بهتون بگه عزیزم

دکتر جی گفته همون بزار

خونریزی داری ۱۲ ساعته بذار

سوال های مرتبط