۴ پاسخ

تا۹‌ماهگی خورد دیگه نخورد

من‌میخوام اخد تابستون بگیرم از شیر خودم شبر خشک تا ۲ سالگی بدم چون دخترم لبنیات حساسیت داره همه مبگن تابستون نباید بگیری بچه بخاطر اون وابستگی تشنه میشه تابستون خوب نیست منم ترسیدم گفتم شهریور بگیرمش

من تا ده ماهگی شیر خودمم خورد شیرخشکم خورد بعدش دیگ فقط شیرخشک

من‌ یکسالگی از شیر مادرم گرفتم بعدش میخوام پاییز از شیر خشک بگیرمش

سوال های مرتبط