هفته ۷بارداریم هندونه ضررداره بخورم؟

۱۰ پاسخ

خیلی هم عالیه

نه چ ضرری

نه بابا من اینقدر میخوردم

اگه قندت بالا نیست بخور فقط زیاده روی نکن
هندونه و خربزه قندشون زیاده

این حرفا چیه خیلی ام خوبه آب بدنت توی این هوای گرم کم میشه بخوری خوبه😐

چون قندش خیلی زیاده کم بخور

چرا ضرر باشه .هرچند دوس داری بخور 🥰

بعدش چایی نبات بخور

خیلی خوبه برای آب دور جنین هم عالیه😍

نه ایگه اذیت نمیشی

سوال های مرتبط

مامان ماکان ومانیکا🎀 مامان ماکان ومانیکا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری