خیلی هم عالیه
نه چ ضرری
نه بابا من اینقدر میخوردم
اگه قندت بالا نیست بخور فقط زیاده روی نکن
هندونه و خربزه قندشون زیاده
این حرفا چیه خیلی ام خوبه آب بدنت توی این هوای گرم کم میشه بخوری خوبه😐
چون قندش خیلی زیاده کم بخور
چرا ضرر باشه .هرچند دوس داری بخور 🥰
بعدش چایی نبات بخور
خیلی خوبه برای آب دور جنین هم عالیه😍
نه ایگه اذیت نمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.