چس بخوری ؟؟؟
ولی وقتی درد داشته باشه یعنی بی تابی کنه نصف شب هم بهش می دم
روزی پنج قطره
لبنیات گاوی نخور
عزیزم فکرمیکنم لبنیات و کلا سردیجات خوراکی های نفاخ اینارو حذف کن
چایی نبات زیاد بخور
ببین بعد هر وعده غذاییت اب و عرق نعنا قاطی کن بخور
شربت گل گریپ
سلام گلم من هم همین مشگلمه اما با چندتا درمان بچم راحته پدی لاک وشرکت این عکس وشکر بچه که عطاری ها دارن استفاده کن کمک حال مادروبچه ان
گرپ میکسچر نرس هارویز بده
خودت عزیزم باید خیلی رعایت کنی و بعدهر غذا حتما چای نبات بخور
وای دقیقا 🤣🤣
ببین من دوماه لبنیات ، سبزیجات و حبوبات و کلا چیزای نفاخ نخوردم ، از بعد واکسن دوماهگی ماست پنیر گوسفندی خوردم فقط و هنوز خیلی چیزا رو نمیخورم ، دارو هم گیرمیچر خارجی میدم خیلی خوبه ، البته پسر من کولیک شدید نیس ولی خب رعایت کردم
فلاکس روپرچای زیره کن بانبات.بخور
فهمیدی بمنم بگو 😭😭😭
یچیزایی رو نباید بخوری مثل بستنی ماست شیر کلا لبنیات ، بچه کمتر بالا میاره، وگرنه تا چندماه بالا اوردنش هست تا اینکه درست بشه
کلا چیزهای نفاخ و سردی رو باید حذف کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.