برای کولیک چه قطره ای بگیرم خوبه

۱۴ پاسخ

من اولش بهش دایمتیکون میدادم بعدش اینفاکول و الانم بایو لاکت. خداروشکر همش تاثیر گذاشته برا پسرم

کولیکید

کولیکز

باید ببینی چه به بچه ت میسازه

۱۴۰ من گرفتم الان نمیدونم خیلی هم بد میخوره ولی تقصیر خوبی داره

من تا احساس می‌کنم دلش درد میکنه سگانوز میدم البته پسر من اون فرم شدید کولیک رو نداره فقط گاهی نق میزنه شبا

فقد اینفاکول

قطره روتفلور روزانه شش قطره فقط یک بار
قطره کولیک ایز هر هشت ساعت نصف یک قطره چکان

پدی لاکت

اینفاکول ک دیگ غوله قطره هاس ولی گرونه

من پدی لاکت میدم عالیه

کولیک کز من گرفتم خیلی خوب بود

به کانال من سربزنید در بله

کولیکیز

سوال های مرتبط

مامان یزدان 🩵 مامان یزدان 🩵 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا🩵 مامان هدیه خدا🩵 ۱۳ ماهگی
مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۶ ماهگی