مامانا رحم اجاره‌ای چجوریه 🙁

شیرخشک
پوشک
غذا تب

تصویر
۱۱ پاسخ

اسپرم مرد و تخمک زنو میگیرن داخل آزمایشگاه لقاح انجام میشه و چندروز رشد میکنه جنین اگه اکی بود و زنده موند میذارن داخل رحم زن دیگه و بزرگس میکنه

تخمک و اسپرم زوجین رو تشکیل جنین میدن توی رحم یک شخص دیگری میزارن رحم اگر پذیرفت رشد میکنه بعد نه ماه بچه رو تحویل زوج میده

لقاح تو محیط ازمایشگاه انجام میدن وارد رحم یه شخص که اجاره داده میزارن

چقد زیاده هزینش

تصویر

تخمک و اسپرم مال خود کساییه ک بچه دارنمیشن اما چون رحم خانم مشکل نگه داشتن بچه داره بچرو تومحیط ازمایشگاه تشکیل میدن مث ای وی اف اما میزارن تو رحم یه خانم دیگ

چقده هزینه ش؟

رحم اجاره ایی
تخمک واسپرم زوج رو لقاح دادن وجنین تشکیل شده چون رحم خانوم مشکل داره وباعث بارداری نمیشه جنین داخل رحم شخص دیگری میزارن واگه بارداری اتفاق بیفته بعداز زایمان بچه رو تحویل پدرومادرش میدن
واون خانومی که رحم جایگزین بود(رحم اجاره ای)مبلغی میگیره وتمام هزینه های آزمایش وسونو ها به عهده زوجین هست

ینی یه خانمی میاد از طریق انتقال اسپرم به صورت پزشکی و تزریق باردار میشه و یه بچه ای رو برا اون خانواده ی به دنیا میاره و پولشو میگیره(رابطه جنسی انجام نمیشه شبیه اینه که یه خانم و آقا بچه دار نمیشن و مشکل از خانمه،آقا اسپرمشو میده به پزشکا تا تزریقش کنن به خانمی که رحمشو اجاره داده و بعد جنین تشکیل میشه و اون خانم۹ ماه بچه رو تو شکمش نگه میداره و وقتی دنیا اومد میدنش به اون خانواده.

تخمک شما و اسپرم شوهرتونو ترکیب میکنن لقاح آزمایشگاهی ک تشکیل شد میزارن تو رحم اون خانمی ک داده اجاره بعد 9ماه میزاد بچتونو میده

اسپرم مردو برمیدارن میزنن داخل رحم و طرف حامله میشع و بچشونو بدنیا میاره میده به خودشون و پول میگیره بنظرم اینطوریه

رحم اجاره ای🤔🤔یعنی چی

سوال های مرتبط