منم نه
من که نگرفتم
نه عزیزم
ن نگرفتم چون ی دونه اتاق داره
من نگرفتم
یه تخت گرفتم قراره بزارم خونه مادرم بمونه.
از خواهرم گهواره امانت گرفتم که کوچیکتره اونو میبرم خونه خودم.
کمد هم نگرفتم
اصلا جا ندارم تو خونه.
تخت رو هم بخاطر این گرفتم که بخاطر شرایط کار همسرم حداقل۳ یا روز در هفته خونه مادرم هستم
من گرفتم واسه دخترم تختش شکست تو ایباب کشی 🥲🥲دیگ کمدشو گذاشتم خونه مامانم چون میترسیدم اونم بشکنه
من نگرفتم یه کشو. رو خالی کردم براش گذاشتم
منگرفتم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.