کسایی که مستاجرید برای بچه تخت و کمد گرفتید ؟

۸ پاسخ

منم نه

من که نگرفتم

نه عزیزم

ن نگرفتم چون ی دونه اتاق داره

من نگرفتم
یه تخت گرفتم قراره بزارم خونه مادرم بمونه.
از خواهرم گهواره امانت گرفتم که کوچیکتره اونو میبرم خونه خودم.
کمد هم نگرفتم
اصلا جا ندارم تو خونه.
تخت رو هم بخاطر این گرفتم که بخاطر شرایط کار همسرم حداقل۳ یا روز در هفته خونه مادرم هستم

من گرفتم واسه دخترم تختش شکست تو ایباب کشی 🥲🥲دیگ کمدشو گذاشتم خونه مامانم چون میترسیدم اونم بشکنه

من نگرفتم یه کشو. رو خالی کردم براش گذاشتم

من‌گرفتم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان نیلا🥹🍒😍 مامان نیلا🥹🍒😍 ۳ ماهگی