۵ پاسخ

اگزمااا

حساسیت. نگرانی نداره

اگزما احتمال زیاد
تندی نخور
چیزی پنبه ای هم روش نزار

توعکس که چیزی مشخص نیست...
هیچی نمیگه پماد بهت میده میزنی خوب میشه..

پر شدهههه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی