سلام برا بعد زایمان نوار چجوری باید بگیریم ؟

۴ پاسخ

من از این مدلا واسه زایمان گرفتم اما تا اومدم خونه نوار معمولی گذاشتم الانم ک شورتکس مخصوص اومده مثل پوشکه اونو میگیریم با نوار معمولی

از داروخونه پد زایمان میگیری، البته بوفه بیمارستانا هم میفروشن اگه کم اومد میتونی بگیری

بری داروخانه بگی نوار بزرگ میخام برای زایمان خودشون میدن بهت

پوشک کامل باید بگیری برای خودت هفته اول فقط اونا جوابه

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی