خاکشیر و تخم شربتی میشه خورد؟؟؟گلاب چی؟

تصویر
۸ پاسخ

من یک بار خاکشیر خوردم در جا افتادم روی لکه بینی😕
خیلی مامان ها بهم گفتند نباید بخوری دهانه رحم رو نرم میکنه😮‍💨

نه خوب نیست به منم ماما گفت نخور

نه عزیزم‌هیچ‌کدوم‌

من هر روز دو سه لیوان شربت خاکشیر میخورم

من چند باری خوردم و خداروشکر کاری نشدم

گرمیه نخور

منم خوردم مشکلی نبود

من باورتون میشه دو ماهع بکوب دارم میخورم از شدت گرما😂😂خدا نگه داشته منو

سوال های مرتبط

مامان نیـک 🚼 مامان نیـک 🚼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی
مامان تپل خان 🦦🩵 مامان تپل خان 🦦🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام هفته بیست‌وششم بارداری