من یک بار خاکشیر خوردم در جا افتادم روی لکه بینی😕
خیلی مامان ها بهم گفتند نباید بخوری دهانه رحم رو نرم میکنه😮💨
نه خوب نیست به منم ماما گفت نخور
نه عزیزمهیچکدوم
من هر روز دو سه لیوان شربت خاکشیر میخورم
من چند باری خوردم و خداروشکر کاری نشدم
گرمیه نخور
منم خوردم مشکلی نبود
من باورتون میشه دو ماهع بکوب دارم میخورم از شدت گرما😂😂خدا نگه داشته منو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.