خانما تو بارداری تخم شربتی میشه خورد؟

۷ پاسخ

نخوری بهتره

من از۳۷ ب بعد میخورم

میگن نه ولی خیلیا خیلی چیزایی ک بده رو خوردن و هیچی نشده اما نمیشه ام ریسک کرد

حالا شما شاید شرایطت فرق کنه ولی من تو شربت مهمونی خیلی خوردم
وخودمم درست کردم خوردم

میگن ماه آخر باید بخوری برا نرم شدنه دهانه رحم عزیزم

کلسیم و امگا۳شم خیلی بالاس

من یه ۱۰باری خوردم
تو شربت دیگه طوری نشد خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان نیـک 🚼 مامان نیـک 🚼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی
مامان پرنسس نازم🩷🐣 مامان پرنسس نازم🩷🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۸ ماهگی