خانما تخم شربتی برام خوبه بخورم

۶ پاسخ

اگر مشکل سرویکس نداری بخور ، کلسیم هم داره
چون می‌گن خوراکی های لزج برای دهانه رحم خوب نیست ، البته اونم زیاده رویش خطرناکه

دهانه رحم نرم میکنه عزیز نباید بخوری

تخم شربتی باعث نرم شدن دهانه رحم میشه

من توی ماه رمضان میخوردم

خاکشیر میگن این خوب نیس

توی شربت باشه ک عب نداره مگه قراره تخم شربتی رو چجوری بخورید دیگه

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس هفته بیستم بارداری
مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ŇĮĹÃ مامان ŇĮĹÃ ۵ ماهگی
مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی