خانوما تخم شربتی درست کنم بخورم اشکال داره

۱۰ پاسخ

میگن نباید زیاد بخوری دهانه رحم نرم میشه

والا من چند بار خوردم خداروشکر مشکلی نبوده

خیلی کم بخورین چون استرژنش ریاده

منبع کلسیم و خنکی ک باعث میشه بچه زردی نگیره

یک لیوان بیشتر نخور. دهانه رحم رو نرم میکنه. هفتت هم پایینه. دردسر نشه واست. گلاب هم نزن

درحد یک لیوان دیگه طاقت گرما طاقت فرسا کویر ندارم😭😭😭

من شنیدم دهانه رحم رو نرم می‌کنه دیگ نمی‌دونم والا

مرسی هلاک شدیم ازگرما 🥵

شربتش؟
والا من چند باری شربتش رو تو هوای گرم خوردم، موردی هم نداشته.

چ اشکالی داره🙁 منم از ماه هفتم تا الان خوردم

سوال های مرتبط

مامان ایناس مامان ایناس هفته بیستم بارداری
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لارا🦋 مامان لارا🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی