۱ پاسخ

ترازویی که برای خودمون تو حالت ایستاده هست واسه بچه دقیق نشون نمیده
یکبار خودت برو رو ترازو،یکبار هم بچه رو بغل کن برو،بعد از هم کم کن تا وزن دقیقتر رو متوجه بشی

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۲ سالگی
مامان آتریسا🌸 مامان آتریسا🌸 ۱ سالگی
مامان امیر عباس ♥️ مامان امیر عباس ♥️ ۱ سالگی