۸ پاسخ

من گریپ میکسچر دادم چون رفلاکسم داشت بدتر شد الانم سه روزه کولکیز میدم فعلا تاثیری ندیدم

پدی لاکت کولیف

من از پنج روزگی تا نزدیکا یک ماهگی پدیا بست دادم خوب بود بعد دلدرداش بیشتر شد بردم دکتر کولیکیز داد جوابگو نبود اینفاکول براش گرفتم

اینفاکول

گریپ مسکچر میدن عالیه ب جز اون روزای اول مدیا بست میدادم و دامیتیکون خیلی راضی نبودم ولی این گریپه عالیه

من پدیا بست میدادم راضی بودم

من پدیا بست میدم خوبه بنظرم

من پدیا بست میدم خیلی راضیم

سوال های مرتبط