همین هفته های شما
دکتر من گفت ۳۶ هفته چک میکنم برات
من 37 هفته معاینه شدم ، نه درد نداشت
فقط دهانه رحم تو چک میکنه خود دکتر هم مراعات میکنه برا اینکه زیاد ببره داخل یهو کیسه آب پاره میشه و زایمان زودرس اتفاق میوفته واسه این خودش حواسش است ولی حتماً معاینه شو که آخر سر نگن لگنت خوب نیست
۳۷ هفته ۲روز میرم دکتر معاینه
آره معاینه میکنن فک کنم از 37به بعد
بستگی به خودت داره
الان هفته شما خوبه بستگی به دکتر داره آروم تر معاینه کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.