دوستان ترشیح آبکی زیاد تو هفته من نرماله ؟

۵ پاسخ

من الانم زیاد دارم

منم دارم نگران نباش🤦

ارع منم خیلیه

اره طبیعی هست
توی پیام های گهواره هم توضیح داده
یادم نیست هفته چندم بوده این توضیحات

همع چی تو بارداری طبیعیه. حتی اگر شاخ دربیاریم. اره عزیز طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا 💗 مامان معجزه خدا 💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی❤️ مامان نی نی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوتا گل دختر😍 مامان دوتا گل دختر😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری