۱۰ پاسخ

من نیمه خصوصی پرسیدم ۲۴۰۰

اپیدورال ۵ سانت به بعد می زنن اگه بیمارستان انجام بدن بعضی بیمارستانا انجام نمیدن هزینه اش هم اضافه باید بدی. اونا که می گن گاز باید بگم که گاز اصلا خوب نیست و تاثیری نداره

قبلش برو تامین و زایشگاه بپرس


اپیدورال فکر نکن از اول برات میزنن
باید اولش درد بکشی
و فکر کنم به ۷ سانت که رسیدی بعد میزنن
فکر نکن کامل بی حسی و درد نداری
توصیه میکنم ماما خصوصی بگیری

هزینه اپیدورال زیاده خیلی

ماما خصوصی بگیر همراه با گاز بی دردی

دولتی من پرسیدم 1میلیون

بیمارستان خصوصی من پرسیدم هزینش۱۲تومن حدود ۲۵۰۰بیمه تکمیلی پرداخت می‌کنه. بقیه با خودتون.

از بیمارستانی که میخوای بری سوال کن

خواهر من پارسال بیمارستان دولتی رفته بود هزینه اپیدورال ۵۰۰ هزار ازش گرفته بودن

سوال منم هست

فکر کنم از قبل باید با دکترت هماهنگ کنی

سوال های مرتبط

مامان دونه برف❄️🌱 مامان دونه برف❄️🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🎀🧿🧸 مامان پناه🎀🧿🧸 هفته سی‌وششم بارداری