از این اب میوه الووا کسی خورده ت بارداری مضر ک نیست؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اوفففففف من عاشق اینام 😭😭😭😩😩حیف قند دارم می‌گرفتم می‌خوردم

آلوورا اصلا تو بارداری از اول تا اخر نخورید
باعث انقباض رحم میشه
من‌خواهرشوهرم ی بار ی لیوان بزرگارو خورد داشت کار دست خودشو بچش میداد
مثلا اناناس رو میگن‌ اواخر بارداری بخورید ک دهانه رحم نرم بشه برا زایمان
ولی الوورا رو کلا تو بارداری از اول تا اخر نباید بخوری

میگن ک برای بارداری خوب نیست نخور ریسک‌نکن

من که میخوردم

بابا هیچی نمیشه من تو ماه ۶ یه عالمه میوه آناناس خوردم هیچی هم نشد کنسرو آلوئه ورا هم خوردم جدیدا ، اون اصلا اینقدر آب و شکر هیچی نداره خود میوه ش نیست که

من تا الان چند باری خوردم چون شیرینه منم عاشق شیرینی خداروشکر چیزی نشده در حد هوس فکر نکنم ضرر داشته باشه

ضررشو نمیدونم اما آبمیوه بالای ۳۰درصدبخور نوش جان

پن خوردم اندازه هوسم هیچی نشد

اصلا نخور آماده میکنه برای زایمان

من ی مدت هر شب میخوردم ولی قندش بالاست

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد