کسی از این پودر در بارداری خورده؟

تصویر
۸ پاسخ

اره من میخورم، با شیر خیلی مزه بهتری داره ، جنینت وزنش چقدر بود که برات اینو نوشت

این پور رو برای چی میدن؟

خیلی بد مزس انگار گچه

من سه تا قوطی خوردم

من خوردم

من لیدی میل میخورم این مثل همونه؟

مثل لیدی میله فکر کنم

من خوردم و میخورم - دکترت کیه؟

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری