کسی پودر سنجد خورده تو بارداری؟

۱۱ پاسخ

عاره تو شیر بریز بخور خوبه کلسیم داره برا استخوان بندی عالیه البته پودر سنجدی که هسته اش هم توش پودر شده باشه

من خود سنجد رو دارم خیلی دوستش ندارم بخورم چطوری باید پودرش کنم ک دستگاهمم خراب نشه؟

میگن عالیه برای وزن گیری جنین

با شیره انگور طب سنتی گفت اگه بخوری خیلی تاثیرش بیشتره
ولی من با شیر بیشتر دوست دارم همیشه میخورم

اره من خوردم هم با شیر و هم با آب

من برا بچه اولم دکتر برام نوشت باشیر گفت بخورم خیلی خوبه

اره من گاهی باشیر میخورم

سلام عزیزم آره هر روز با یه لیوان شیر اگر بتونی بخوری عالیه
چه صبح بخوری چه شب فرقی نداره ولی خیلی خیلی خوبه هم برای خودت هم جوجه ی تو شکمت

من با شیر قاطی میکنم و میخورم
شنیدم هم برا استخوان ها خوبه و هم برا افزایش وزن جنین.
ولی میشه با آب هم قاطی کرد و مثل خمیر درست کرد و روزی یه حبه میل کرد.

برای چی خوبه؟

من همش یادم میره بگیرم بخورم میگن برای استخوان خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان فراز 👶🩵 مامان فراز 👶🩵 ۶ ماهگی