عاره تو شیر بریز بخور خوبه کلسیم داره برا استخوان بندی عالیه البته پودر سنجدی که هسته اش هم توش پودر شده باشه
من خود سنجد رو دارم خیلی دوستش ندارم بخورم چطوری باید پودرش کنم ک دستگاهمم خراب نشه؟
میگن عالیه برای وزن گیری جنین
با شیره انگور طب سنتی گفت اگه بخوری خیلی تاثیرش بیشتره
ولی من با شیر بیشتر دوست دارم همیشه میخورم
اره من خوردم هم با شیر و هم با آب
من برا بچه اولم دکتر برام نوشت باشیر گفت بخورم خیلی خوبه
اره من گاهی باشیر میخورم
سلام عزیزم آره هر روز با یه لیوان شیر اگر بتونی بخوری عالیه
چه صبح بخوری چه شب فرقی نداره ولی خیلی خیلی خوبه هم برای خودت هم جوجه ی تو شکمت
من با شیر قاطی میکنم و میخورم
شنیدم هم برا استخوان ها خوبه و هم برا افزایش وزن جنین.
ولی میشه با آب هم قاطی کرد و مثل خمیر درست کرد و روزی یه حبه میل کرد.
برای چی خوبه؟
من همش یادم میره بگیرم بخورم میگن برای استخوان خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.