خانوما شکمم اومده پایین؟زود زایمان نکنم😩😂

تصویر
۹ پاسخ

اگه پسر بچت شاید عادیع

شکم من از اول پایین بود

نه باباا شکم من پایینتره ،تو پهلومم نرفته تیز اومده جلو 😑

شکمت اونقدری بگی هنوز نیومده پپایین من اومده رو پاهام 😂

هفته دیگه اوکیه دیگه ۳۷ هفته بچه کامله خب زایمان کنی چه بهتر😬

وای شکم منم یهویی انگار چیزی میفته اومد پایین خودم حس میکنم زایمانم نزدیکه

کلی جنس جدید نوزادی واسه تو راهی های نازتون اوردیم
همه با کیفیت عالی و صد در صد پنبه
همه قیمت لباس تو کانالمون موجوده

یه عالمه مامان عضو هستن خرید کردن و از خریدشون راضی بودن


ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

منم همش جلو اینه هستم شکممو میبینم که پایین اومده یا نه

منم تو ۳۶ هفته اومد پایین بعدش دوباره رفت بالا😂
نه زیاد نگران نباش خوبه الان شکم ات زیاد پایین نیست

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی