۱۰ پاسخ

برا کیست سینه نوره سنتی زرنیخ دار هفته ای یبار و حنای کف پا هفته ای یبار انجام بدین دفع میشن

رازیانه خیلی بده برای هر کس کیست داره مواظب باشه ی دفعه تو غذاها نباشه

از سایت وارلی بیبی خرید کردی ارسال کردن ؟؟؟؟

یه سونو انجام بده چون نباید درد بعد پریود داشته باشی

منم همینم ویتامین ای بخور

منم دارم بعضی وقتا اینقدر حساس میشه لباسام بهش میخوره درد میکنه بعد پریودی بهتر میشن یا اگه درد شدید داشته باشم قرص مصرف میکنم

یادت باشه هر وقت رفتی حموم زیر دوش اب گرم سینه ات رو اینقدر بمال بمال بمال تا دردت بیاد تا هرچی کیست هست خودش نرم بشه از بین بره
مامانمم این مدلی بود دکتر نگفته بود کیستی چیزی هست خودش دست میزد یه چیزی مثل نخودی چیزی بدستش میخورد میرفت استخر میرفت حموم همین کار رو میکرد بعد ک دست میزد دید ک دیگ نیست برای اطمینانش یه سونوی سینه هم رفت و شکر خدا هیچی نبود ک نشون بده
انشاالله شماهم زودی خوب بشی
منم درد میکشم البته قبل اینک بشم چیزی هم بدستم نخورده ولی میخام برم سونو بدم تا خیالم راحت بشه

کلم بروکلی برا کیست خوب اگ تیروئید کم کار نداری بخور

من کیست دارم
هر شش ماه باید بری معاینه
ویتامین ای و گل مغربی هم داروشه
تخمه آفتابگردون هم سرشار از ویتامین ای آجیل هم خوبه

منم اینجوریم ،الانم سه روزه پریودم تموم شده سینه راستم خوب شد ،سینه چپم متورم و دردناکه،یعنی منم کیست دارم؟؟؟؟

سوال های مرتبط