خانوما واژن درد خطرناکه ؟ زیاد شدید نیست ولی چندساعته دارم

۶ پاسخ

استخوان داره جا باز میکنه

زیاد یا سر پا موندی یا راه رفتی استزاحت کن با ولکرمم بشور خودتو عضله های رحم منقبض شده خسته شده

منم چندروز پیش داشتم

برا منم گاهی درد دارم گاهی تیر میکشه یه سمتش دهانه ب واژن،قبلا هم سمت چپ بود،یه مدت نبود،الان دوباره هست ولی سمت راست

من که چند روزه دارن حتی وقتی دردش شدید میشا نمیتونم راه برم دلم میخواد گریه کنم😭😭😭

منم از دیشب درد می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا
روهام مامان هدیه خدا روهام ۳ ماهگی
مامان سودا مامان سودا ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وچهارم بارداری