سرلاک شیرینه و قند داره تو ترکیباتش،ندی بهتره
مگر مسافرت یا مهمونی باشی و گیر کنی
عزیز اتوانی خوت ب ارد برنج بوی دروس کی امجا پوره سبزیجات و میوا جات بده پی
سرلاک از ۷ماه به بعد
هنوز زود نیس اخه ۶ ماه تموم بشه غذای کمکی شروع میشه
من امروز برا اولین بار بهشون اب دادم
واجب نیس
من گرفتم موند ریختم رفت
همونارو بدی مقوی تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.