۵ پاسخ

سرلاک شیرینه و قند داره تو ترکیباتش،ندی بهتره
مگر مسافرت یا مهمونی باشی و گیر کنی

عزیز اتوانی خوت ب ارد برنج بوی دروس کی امجا پوره سبزیجات و میوا جات بده پی

سرلاک از ۷ماه به بعد

هنوز زود نیس اخه ۶ ماه تموم بشه غذای کمکی شروع میشه
من امروز برا اولین بار بهشون اب دادم

واجب نیس
من گرفتم موند ریختم رفت
همونارو بدی مقوی تره

سوال های مرتبط