چند هفتگی جنین دلبندتون تشکیل شد؟

۵ پاسخ

من سر ده هفته رفتم قلبشم تشکیل شد خداروشکر

من رفتم ۶ هفته قلبش تشکیل شده بود نمیدونم. خودش کی تشکیل شده بوده

بچه اولم 6هفته 6روز
دومی 7روز 4روز

من ۶ هفته ۵ روزرفتم همچیش خداشکر خوب بود

من ۵ هفته رفتم سونو ساک و کیسه ی زرده بود جنین نه
تقریبا ۱۰ روز دیگه رفتم هم جنین بود هم قلبش

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سوگل و نازگل مامان سوگل و نازگل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان دیار♥️😘 مامان دیار♥️😘 ۴ ماهگی
مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته یازدهم بارداری
مامان دلارام 💕🧸 مامان دلارام 💕🧸 هفته سی‌ام بارداری
مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری