من سر ده هفته رفتم قلبشم تشکیل شد خداروشکر
من رفتم ۶ هفته قلبش تشکیل شده بود نمیدونم. خودش کی تشکیل شده بوده
بچه اولم 6هفته 6روز
دومی 7روز 4روز
من ۶ هفته ۵ روزرفتم همچیش خداشکر خوب بود
من ۵ هفته رفتم سونو ساک و کیسه ی زرده بود جنین نه
تقریبا ۱۰ روز دیگه رفتم هم جنین بود هم قلبش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.