طبیعیه چون باد گلوشو نمیگیری شیر پس میده هر بار شیر خوردن باد گلوشو بگیر دیگه شیر پس نمیده
اگه دائمی و همیشه بعد شیر خوردن بالا میاره احتمالا رفلاکسه
ببر دکتر دارو میده بهتر میشه
کولیک و بی قراری نهایت تا ۶ماهگیه ولی اوجش دوماهگیه
بعضی بچه هام زودتر خوب میشن دو رد میکنن خوب میشن
این بیقراریو گریه هاش تا چندماهگی هست؟
کی خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.