۵ پاسخ

فقط باید دورش بگذره هر چی بخوری هم فایده نداره قرص هم هرکاری کنی ضرر خودشو داره . من خودم عرق نعنا میخورم وقتی خیلی معده درد بودم ولی کم

احتمالا باید قرص معده بگیریم من تازه رفتم دکتر فعلا نمیرم

فاموتیدین یا پنتوپرازول بخور

منم میخورم ولی انگار چند روز هیچی نخوردم همش ضعف و سوزش معده دارم

منم🤚🏻
همشم حالت تهوع دارم

سوال های مرتبط