۴ پاسخ

پماد رکتول بخر ۷۵۰تومن هر ۸ساعت بگوهمسرت داخل مقعدت تزریق کنه دو بسته باید بخری داخلش همه چی داره هرروز روز صبح پنجتا برگ زرالو خیس شده ناشتا بخور یا انجیر خیس شده اصلا نباید یبوست شی منم یماهه زایمان کردم تازه مقعدم‌خوب شده ایشالا خوب شی

عزیزم طبیعیه منم اونطوری شده بودم دکتر بهم لاکسی ژل داده بود شربتشو اگه داده بخور دو سه بار نرم بری ببیرون خوب میشه ولی شکمت سفت بشه خوب نمیشه

مدام‌جمع بشین اصلا زور نزن.فرنگی استفاده کن و اینکه غذاهای آبکی بخور تره و هویج هم زیاد بخور واسه بواسیر خوبه یکماه رعایت کنی بهتر میشی

از بواسیر
یا کلا به خاطر سنگینی و زور هایی که موقع زایمان زدی این حس رو داری؟!

سوال های مرتبط