خانومای زنجانی
سونو رشد چقدره
و پیش کی رفتین

۲ پاسخ

منم شنیدم میگن سلطانی خوبه همون میخای برو پیش سلطانی فقط هزینش خیلی بالاس

من پیش سلطانی میخوام برم

سوال های مرتبط

مامان خورشیدک ☀️ مامان خورشیدک ☀️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری