از سوزش سردل خسته شدم🙂

۸ پاسخ

من وقتی اذیت بشم ازین شیر پاکتی کوچیک ها میخورم زود میندازه

منم همینطور

دکتر بمن فاموتیدین با شربت لاکسی ژل باهم داد چون یوبس شدید هم هستم جدا از این

من هرروز اگه نخورم گلوم از اسید معدم میسوزه

عرق نعناع بخور یکم
سعی کن همیشه تو بطری که آب میخوری دو سه تا قطره گلاب بریزی سردی آب و میگیره دکترم گفت خیلی خوبه
من از وقتی میخورم معدم دیگه سنگین نمیشه

من روزی یه فاموتادین ۴۰ میخورم وگرنه داغونم

شربت عرق نعنا بخور

دقیقا

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۵ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۲ ماهگی