من وقتی اذیت بشم ازین شیر پاکتی کوچیک ها میخورم زود میندازه
منم همینطور
دکتر بمن فاموتیدین با شربت لاکسی ژل باهم داد چون یوبس شدید هم هستم جدا از این
من هرروز اگه نخورم گلوم از اسید معدم میسوزه
عرق نعناع بخور یکم
سعی کن همیشه تو بطری که آب میخوری دو سه تا قطره گلاب بریزی سردی آب و میگیره دکترم گفت خیلی خوبه
من از وقتی میخورم معدم دیگه سنگین نمیشه
من روزی یه فاموتادین ۴۰ میخورم وگرنه داغونم
شربت عرق نعنا بخور
دقیقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.