دخترم بستری شد بخاطر سرماخوردگی 🥺🥺🥲🥲

۳ پاسخ

سرما خوردگی تو نوزاد همیشه سخته خیلی باید مراقب بود ، کسی سرما خورده بود اومد پیشش؟؟

الهی چیکار شده بود

الهیییی عزیزم🥺 انشاالله زود خوب میشه
علائمش چی بود

سوال های مرتبط

مامان پرنسا گلی🌸 مامان پرنسا گلی🌸 ۶ ماهگی
مامان آیماه🌙🪽 مامان آیماه🌙🪽 ۱۴ ماهگی