خوبه که دختر منم همینه 🫢
خیلی خوبه که... باید رشدش از بدو تولد رو بسنجی نه عدد رو
خوبه که بچم ۱۹۰۰وزن تولدش قد تولد ۴۸چهارماهگی۶۳وزنشم ۷
دنبال استرس بیجایین خدایی 😅😐
والا ب این خوبی دختر منم همینه
😐😐😐وااا خوبه که عالیه!!
وزنش چقدره عزیزم؟و وزن تولدش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.