۷ پاسخ

خوبه که دختر منم همینه 🫢

خیلی خوبه که... باید رشدش از بدو تولد رو بسنجی نه عدد رو

خوبه که بچم ۱۹۰۰وزن تولدش قد تولد ۴۸چهارماهگی۶۳وزنشم ۷

دنبال استرس بیجایین خدایی 😅😐

والا ب این خوبی دختر منم همینه

😐😐😐وااا خوبه که عالیه!!

وزنش چقدره عزیزم؟و وزن تولدش؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی