فردا سونو تشکیل قلب دارم میشه دعاکنید همه چی خوب باشه؟🥹💕

۱۱ پاسخ

انشالله با دل خوش بیای عزیزم الهی همه‌مادرا این حس خوب بدون استرس تجربه کنن

انشالله فردا با خبرهای خوب بیای برا منم دعا کن

انشالله تشکیل میشه برا منم دعا کنید قلبش تشکیل بشه لطفا🙏🏻

انشاالله که قلب نینی تشکیل شده نگران نباش
برا منم دعا کن گلم

انشالله عزیزم

انشالله با خبر خوب بیای عزیزم

تشکیل میشه عزیزم من مطمئنم😃🤲🏻💓🥰😍🥹

با سلامتی ایشاا... منم باید فردا برم به امیدخدا ایشاا... همه چی به خوبی پیش بره 🤲🤲🤲🤲

عزیزم بمون 10 هفته برو قبلشم خرما زیاد بخور
تو گوگل سرچ کن چیزایی که برای تشکیل قلب خوبن بخور

ده هفته برو

انشاءالله با دل خوش برگردی و خبر خوب بودن همه چی رو بدی 😉

سوال های مرتبط

مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته دهم بارداری