۱۱ پاسخ

همدردیم
من که از زندگی افتادم
ضعف اعصاب گرفتم از نقاش

بخاطره دندونه دختر منم اینجوریه

عزیزم همینه دیگ
پسر منمممم فقط گریه میکنه بقلش کنم

وای بچه منم بخدا روانیم کرده
همش جیغ میزنه😫

دلارا هم همینجوریهههههه😫

یه ماه دیگه خوب میشه صبورباش

منم تو همین مرحله لعنتیم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

اضطراب جدایی

بغلی آموخته شده عزیزم

واای فکر کنم امشب همه بچها رو‌دور لجبازی و گریه بودن بچه‌ای منم هلاک کردن هم منو هم خودشونو بعد خوابیدن الان😐
الان این حالتم👈🏻🤯👉🏻

دقیقا منم توی این مرحلم🥴
بعصی وقتا میزارمش توی صندلی غذاش میارمش تو اشپزخونه پیش خودم ی نیم ساعتی اروم میشه

سوال های مرتبط