۴ پاسخ

بخاطر شیر شبه چون قند داره میمونه رو دندون میپوسونه دندون و اگه میتونی شیر شب و قطع کن اگه نمیتونی قطع کنی بعد از شیر شب انگشتت و بزن تو آب بکش رو دندوناش دیگه خراب تر نشه یا چند قطره آب بده

از همین الاااان ؟!!؟ مگه میشه
مواظب باش لطفا
بهش کمتر قنداب بده
شیر شب رو قطع کن چه شیر مادر چه شیر خشک چه شیر پاستوریزه
حیف بخدا حداقل تا هفت سالگی این دندون هارو میخواذ
سعی کن وعده غذای شب رو یکم سنگین بدی شیر نخواد

برا پسر من بدتر از اینه حالم دوباره خراب شد😭😭

این سفیدیا پوسیدگیه؟

سوال های مرتبط

مامان زینب وعلیسان مامان زینب وعلیسان ۱۵ ماهگی