من ذرت و تو یخچال نگه میدارم و این خودش باعث میشه خوب بشه و اینکه اول قابلمه روحی رو می زارم داغ داغ میشه بعد روغن میریزم بعدش ذرت و میریزم نمک میریزم با قاشق چند بارتفت میدم و همین ک یکی از ذرتا باز شد در قابلمه میزارم شعله رومتوسط میکنم حتی از بیرونیا هم بهتر میشه
قابلمه بزار داغ بشه یه قاشق روغن بریز و ذرت هم اندازه ای که کف قابلمه رو بگیره و یکم نمک بزن درشو ببند تا درست بشه
دونه ذرت ۱۰دقه تو آب بشور . ۱و ۲ روز بذار تو آفتاب تا خشک بشن.بعدم مثل دوستان ک گفتن بو بده
دیگه گفتن من حرفی ندارم
اگه طعمی جز نمک هم بخوای میشه
مثلا فلفلی
اویشنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.