۴ پاسخ

من ذرت و تو یخچال نگه میدارم و این خودش باعث میشه خوب بشه و اینکه اول قابلمه روحی رو می زارم داغ داغ میشه بعد روغن میریزم بعدش ذرت و میریزم نمک میریزم با قاشق چند بارتفت میدم و همین ک یکی از ذرتا باز شد در قابلمه می‌زارم شعله رومتوسط میکنم حتی از بیرونیا هم بهتر میشه

قابلمه بزار داغ بشه یه قاشق روغن بریز و ذرت هم اندازه ای که کف قابلمه رو بگیره و یکم نمک بزن درشو ببند تا درست بشه

دونه ذرت ۱۰دقه تو آب بشور . ۱و ۲ روز بذار تو‌ آفتاب تا‌ خشک‌ بشن.بعدم مثل دوستان ک گفتن بو بده

دیگه گفتن من حرفی ندارم
اگه طعمی جز نمک هم بخوای میشه
مثلا فلفلی
اویشنی

سوال های مرتبط