۴ پاسخ

اول خواستم برم پیش دکتر مامانم شیروانی دیدم ساوه نیس اما آنلاین ویزیت میکنه یکی از فامیل شوهرم رفته پیش نگارشی‌ماشالا پسرش تپل خوشگل خانم دکترنگارشی ب دنیا اورد منم رفتم آزمایشی دیدم ن دکتر خوبیه خیلی مراقبمه ب خدا ناراحت باشم حالمو خوب میکنه خیلی آرامش میده خیلی گفتن دکتر شناسی نیس برو پیش فلانی من موندم پیشش راضیم

آره امکانش هست تست بزن انشاالله مثبتی

من با ۵ روز تاخیر تست زدم بارداربودم الان ۱۳ هفته هستم ایشالا توام باردار باشی😍😘😘

تست نزدی؟

سوال های مرتبط