اول خواستم برم پیش دکتر مامانم شیروانی دیدم ساوه نیس اما آنلاین ویزیت میکنه یکی از فامیل شوهرم رفته پیش نگارشیماشالا پسرش تپل خوشگل خانم دکترنگارشی ب دنیا اورد منم رفتم آزمایشی دیدم ن دکتر خوبیه خیلی مراقبمه ب خدا ناراحت باشم حالمو خوب میکنه خیلی آرامش میده خیلی گفتن دکتر شناسی نیس برو پیش فلانی من موندم پیشش راضیم
آره امکانش هست تست بزن انشاالله مثبتی
من با ۵ روز تاخیر تست زدم بارداربودم الان ۱۳ هفته هستم ایشالا توام باردار باشی😍😘😘
تست نزدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.