دوستان بچه های شما اینجوری میشینه

تصویر
۱۸ پاسخ

نه بلد نیست

خوب نیس اینجوری برای لگنش الان استخوان هاشون نرم حتی تا۴سالگی نباید بزاری اینجوری بشینه.

ن هنوز تعادل نداره

نه اصلا

نه نمیشینه پاهاشو میکشه یا حالت چهارزانو میشینه

پسر من بعضی وقتا

اره پسرمن کلااینجوری میشینهههه

عزیزم از چند وقت خودش مستقل نشست؟

اره همینطور میشینه 🥹

عاخ ننه روناشو بخورررم

قدش چنده از دختر من پر تره

دختر من اینجوری میشینه

آره وقتایی ک میخواد بلند بشه

آره بعضی وقتا

آره دختر منم میشینه اینجوری

بعضی وقتا اره
ولی حواست باشه همیشه اینطوری نباشه

یادش بده که چهارزانو بزنه

اخییی نه

سوال های مرتبط

مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی