سلام مامانا برای ابریزش بینی پسرم چی خوبه بهش بدم؟

۴ پاسخ

عناب دود بدع خوبع

۲ سی سی شربت ستیریزین میتونی بهش بدی هر 12 ساعت یک سی سی هم اوکیه

عالی بود

سلام قطره بینی دکتربرای بچه من داد ۲ماه پیش

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۸ ماهگی
مامان ♥🥺آرمانی و .. مامان ♥🥺آرمانی و .. ۱۴ ماهگی