فقط سایر سنگتو ببین تو سنو چقدره بزرگ نباشه
اول اینکه حتما هفته ۲۸ امپول ریه بزن .و اینکه خیلی دردت بگیره نهایت بستریت میکنن تا سنگها دفع شه بدون خطر
آمپول ریه نگفتن بزنی
گلم نگران نباش من اوضاع کلیم خرابه خرررابه تا الان خدارو شکر اتفاقی نیفتاده فقط گاهی پرد میکنه دبل جی هم تاحالا گذاشتم
عزیزم منم زایمان اولم همین مشکل رو داشتم. چندین مرتبه بستری شدم
۳۶ هفته بچم با وزن ۲۹۰۰ بدنیا اومد سالم و تو دستگاهم نرفت
نگران نباش اصلا اینجوری نیس
منم سنگ کلیه دارم کلیه راستم۱۶میل
کلیه چپم یه۳میل یه۵میل
وای منم کلیه ام سنگ سازه ،بارداریم هم یهویی شد الان همش از ترس داشتن سنگ اب زیاد میخورم
عتر دبل جی چیه
علائم سنگ کلیه ات جی بود ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.