۵ پاسخ

ببخشید شما ۴۰ مگه چند هفته زایمان کردی که بچت دستگاه رفت؟؟؟

بعدم تو‌اموزشا شیردهی ب من گفتن اصلا نباید ب این فک کنی ک شیر ندارم ب شیر داشتن فک کن ب بچه فک کن بچرو نگاه کن‌شیرت میاد و وافا هم موثره

ماساژ بده و بدوش میاد ، اولش سفته شیرت اغوزه بخاطر همین ب سختی میاد ولی چون بچه میک نمیزنه باید ماساژ بدی و بدوشی تا بیاد

سینتو با آب گرم ماساژ بده

شیرافزا بگیر بخور
ابجو بخور
مایعات زیاد بخور

سوال های مرتبط