اگر با شیرخودت خوب جیش میکنه یعنی براش کافیه
سیرابی بخور
الان فقط آغوز داری تا ۵ روز اندازه معده بچت میاد میتونی قطره شیر افزا هم بخوری گوشت تو شیشه سیراب شیردون بلدرچین ماهیچه اینا خیلی خوبه کنجد و بادامم میتونی باهم اسیاب کنی بت یکم شکر قاطی کن بخور
کپسول لاکتاول بگیر بخور روزی یکی دوتا
نذاری بمونه تو سینت عین سینه من سنگین بشه دردسر داره تهش میگن شیر بمونه تو سینه عفونت میکنه هی بدوش آخرش میاد
خیلیا گفتن واسه ما یهفته طول کشید یسریام بیشتراز یهفته پس تلاشتو بکن حتمامیاد
منم تا سه چهار روز شیر نذاشتم فقط یه مایع چسبونکی سبزرنگ میومد مثل عسل یه نقطه بود
چقدر گریه چقدر ناامیدی اما همچنان شوهرمو مامانم سینمو ماساژ یا با سرنگ نوک سینه میکشیدن با شیردوش دیگ خون میومد کلی تلاش
اخرش رفتم زیر اب داغ مامانم هی ماساژ داد باز نیومد باز رفتم
دیگ یه خانم پرستاری بود رفتم برا زردی بچم گفت باید شیرتو بدی گفتم ندارم و نزدیک بود گریه کنم
گفت لباستو بده بالا ببین دوتا انگشتشو گذاشت دور نوک سینم به عقب فشار داد فیش زد بیرون گفت پ اینا چیه گقتم سینمو نمیگیره گفت تلاش کن، الانم بشین براش بدوش با قطره چکون بده به پایین اومدن زردیش کمک میکنه شیر مادر
دیگ من انقدررر دوشیدم انقد فشار دادم تا الحمدلله قطره قطره راه افتاد جداازاین شوهرم هی ابمیوه چایی داد خوردم همش مایعات خوردم خیلی تاثیر داره
توام شیر داری اما باید تلاش کنی هی زیر اب گرم ببر ماساژ بده نوکشو فشار بده بدوشش بذارش دهن نینی کوچولوت تا راه بیوفته
ناامید نشیا شیرت میاد،بقول پرستاره مگه میشه مادر شیر نداشته باشه
عزیزم بعدسه روزمنم نداشتم قطره شیرافزا خوردم رفتم زیردوش سینه هاموماساژدادم خداروشکرپسرم درست شد
آب هویج و طالبیییی
دلستر و مایعات زیاد ، هندونه بخور بعدش یه دونه خرما یا چایی نبات بخور دل درد نشه
تا یکی دو روز دیگه حل میشه نگران نباش
عزیزم شما هنوز شیر ندارع آغوزه بچه ام فکش خیلی ضعیفه خسته میشه مشکل از شیر تو نیست ولی خب قطره شیرافزا هم خوبه
قطره شیرافزا و قرص لاکتاول خیلی تاثیرگذاره
واس من دوش آب گرم جواب داد زیر دوش سینه هاتو ماساژ بده
هر ۸ ساعت قرص شیر افزا بخور
شیرتو بدوش با دستگاه
کنجد با خرما
ماهی
انجیجک
همه اینا عالی هستن برای شیردهی خیلی خوب
بعد سه روز شیر میاد الان اغوزت سیرش میکنه و همه نوزادا خسته میشن چون فکشون قوی نیس ک هعی وایمیستن بعد دوباره مک میزنن
منم تا روز سوم شیر نداشتم و دلستر خوردم
خدارشکر جواب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.