قنداق کنید
بخدا خوب میشه
یساعت؟؟؟ من چیبگم دیشب ۶ ساعت گریه کرد
قندااااااااق کن . قنداق چسبی بزن یا با روسری دستهاشو کنار بدنش ببند محکم نتونه در بیاره . مقاومت کرد باز نکن . دردش کم بشه خودش دیگه راحت میخوابه
اره عزیز. همینقدر بی رحمه. به من دکتر قطره کولیف داد هر ۸ ساعت دوبرابر وزنش، و قطره پدی لاکت روزی ۵ قطره برای تنظیم گوارش که عصرا میدم بهش که اخر شب که درداش شروع میشه هم کولیف اثر کنه هم همزمان پی پی کنه و اروم شه. یه وقتا که بازم بی قراره اخر شب میبرمش حموم فقط یه تشت اب گرم روی شکمش خالی میکنم اروم میشه و میخوابه. وقتایی که ارومه با دستت دایره ای شکمش رو ماساژ بده که در طول روز باد ها رو دفع کنه که اخر شب رو هم نشه و دردش رو بیشتر کنه. کیسه اب گرم هم بذاری روی شکمش خوبه شکمش رو گرم میکنه و راحتتر بادها دفع میشن. این تجربیات من
بنظرمن قنداقش کن.تا دل و ایناش ک درد میکنه اروم شه.واقعا سه ماه اول خیلی زجره.ولی ما با ی پارچه یا دو لایه قشنگ می پیچییدمش.تاثیر داشت
من ک کالسکه رو میوردم وسط پذیرایی اونقدر میچرخوندیمش تا بخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.