۶ پاسخ

قنداق کنید
بخدا خوب میشه

یساعت؟؟؟ من چی‌بگم دیشب ۶ ساعت گریه کرد

قندااااااااق کن . قنداق چسبی بزن یا با روسری دستهاشو کنار بدنش ببند محکم نتونه در بیاره . مقاومت کرد باز نکن . دردش کم بشه خودش دیگه راحت میخوابه

اره عزیز. همینقدر بی رحمه. به من دکتر قطره کولیف داد هر ۸ ساعت دوبرابر وزنش، و قطره پدی لاکت روزی ۵ قطره برای تنظیم گوارش که عصرا میدم بهش که اخر شب که درداش شروع میشه هم کولیف اثر کنه هم همزمان پی پی کنه و اروم شه. یه وقتا که بازم بی قراره اخر شب میبرمش حموم فقط یه تشت اب گرم روی شکمش خالی میکنم اروم میشه و میخوابه. وقتایی که ارومه با دستت دایره ای شکمش رو ماساژ بده که در طول روز باد ها رو دفع کنه که اخر شب رو هم نشه و دردش رو بیشتر کنه. کیسه اب گرم هم بذاری روی شکمش خوبه شکمش رو گرم میکنه و راحتتر بادها دفع میشن. این تجربیات من

بنظرمن قنداقش کن.تا دل و ایناش ک درد میکنه اروم شه.واقعا سه ماه اول خیلی زجره.ولی ما با ی پارچه یا دو لایه قشنگ می پیچییدمش.تاثیر داشت

من ک کالسکه رو میوردم وسط پذیرایی اونقدر میچرخوندیمش تا بخوابه

سوال های مرتبط