سلام مامانا فرنی بچه رو باچی شیرین کنم

۷ پاسخ

نبات چندتا دونه کوچولو نبات خورد ولی زیاد شیرینش نکن

من نبات میریختم

من نبات میریزم یاخرما

پودر نبات

شیره انگور

ممنون اینا زود نیست؟

با خرما
سیب درختی
موز

سوال های مرتبط

مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی
مامان پسریم و تودلی مامان پسریم و تودلی ۱۳ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۶ ماهگی