سلام مامانا شما فرنی رو شیرین میکنین؟

۹ پاسخ

سيب يا كدو حلوايى رو بخار پز كن ميكس كن در آخر بهش اضافه كن خوب شيرين ميكنه پسر من دوست داره ، مثلا يه سيب كامل بخار پز كن و سيبتم قرمز شيرين باشه

حریره بادام رو چجور درست میکنین؟

آره من نبات وخرما وسیب زدم تاالان

یب بپزیا کلابی یا هویج. بعد له کن بریز تو فرنیش هروقت یه مدل درست کن واسش عزیزم

من بیشتر توش خرما ،سیب،هلو یا موز میریزم برا خوش مزه شدنش

اره....

باخرما میپزم همیشه

اره ولی با شکر نه
خرما بیشتر

من امروز شیره سیب ریختم.

سوال های مرتبط

مامان ارسلان😍 مامان ارسلان😍 ۶ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آنی جونم مامان آنی جونم ۱۱ ماهگی