من وقتی از حرارت برداشتم یکم ولرم که شد شیرخشک درست میکنم میریزم داخلش یا یکم موز
اصلا شکر یا نبات و قند نزنی واسه بچه مضره
هیچی تا یکسال نمک و شکر ممنوعه
نبات.
یکمی نبات
ی کوچولو نبات سفید
خرما موز شیره انگور
من که هیچی نمیزدم دکترش شکر و ممنوع کرد برای خودتم اینجوری راحت تره بعدا سبزیجات و چیزایی که شیرین نیستن و راحت تر قبول میکنه ولی بچه ها دیدم میوه نوشتن فکر کنم گزینه خوبی باشه برای شیرین کردن
من با موز یا سیب پوره میکنم
خرما و نبات سفید
نبات ساده سفید
با هیچی
از الان با طعم شیرین آشناش نکن چون بعدش هر مزه ای رو قبول نمیکنه
خرما
فرنی و چجوری درست میکنی
هیچی
دکتر علیسان گفت اصلا فعلا شیرین نکن
شیرین نمیکنم با شیرخشکش فقط رقیق میکنم
خرما یانبات سفید
شيره ي انگور يا خرما يا سيب
من با چیزی شیرین نمیکنم درنتیجه بچم اصلا فرنی از اول نخورد و نمیخوره😅 فقط سوپ و سرلاک میخوره.
فقط اینایی که نبات میریزن😑😑
اوایل هیچی
الان خرما و سیب و هویچ و بادام و...
اصلا شکر و نبات نمیزنم
خرما
شیره در حد ی نقطه
موز
سیب
شیر
موز
خرما
سیب
هیچی
خودشو میخوره دوست داره
خرما
شیره انگور
سیب
موز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.