شما فرنی با چی شیرین میکنین؟!🤔

۲۴ پاسخ

من وقتی از حرارت برداشتم یکم ولرم که شد شیرخشک درست میکنم میریزم داخلش یا یکم موز
اصلا شکر یا نبات و قند نزنی واسه بچه مضره

هیچی تا یکسال نمک و شکر ممنوعه

نبات.

یکمی نبات

ی کوچولو نبات سفید

خرما موز شیره انگور

من که هیچی نمیزدم دکترش شکر و ممنوع کرد برای خودتم اینجوری راحت تره بعدا سبزیجات و چیزایی که شیرین نیستن و راحت تر قبول میکنه ولی بچه ها دیدم میوه نوشتن فکر کنم گزینه خوبی باشه برای شیرین کردن

من با موز یا سیب پوره میکنم

خرما و نبات سفید

نبات ساده سفید

با هیچی
از الان با طعم شیرین آشناش نکن چون بعدش هر مزه ای رو قبول نمیکنه

خرما

فرنی و چجوری درست میکنی

هیچی
دکتر علیسان گفت اصلا فعلا شیرین نکن

شیرین نمیکنم با شیرخشکش فقط رقیق میکنم

خرما یانبات سفید

شيره ي انگور يا خرما يا سيب

من با چیزی شیرین نمیکنم درنتیجه بچم اصلا فرنی از اول نخورد و نمیخوره😅 فقط سوپ و سرلاک میخوره.
فقط اینایی که نبات میریزن😑😑

اوایل هیچی
الان خرما و سیب و هویچ و بادام و...
اصلا شکر و نبات نمیزنم

خرما
شیره در حد ی نقطه

موز
سیب
شیر

موز
خرما
سیب

هیچی
خودشو میخوره دوست داره

خرما
شیره انگور
سیب
موز

سوال های مرتبط