آره من هربار پوشکشو عوض کنم میشورمش
هر دفعه پوشکش عوض میکنم میشورم ...مگه میشه فقط برا پی پی بشوری ...گناه داره بچه...
فقط پی پی
من عوایل هر بار میشستم
چون پاش میسوخت دخترم هست پوشکم به پاش نمیساخت میترسیدم حساسیت با نشستن ایجاد بشه اما العان پوشک عوض کردم
ا روزی یکبار یا دوبار و فقط پاک میکنم پاشم حساسیت نشده
پوشک سایزش بزرگ باشه خیلی خوبه
فقط پی پی
من هر موقع پوشاک عوض میکنم میشویم
مثلا دوبار جیش کنه زیر آب میگرم یا وقتی بدون پوشک روی زیر اندازه داره وقتی بعدش میخوام پوشک ببندم میشورمش
ن دگ فقط پی پی
من هردوتارو میشورم
چون دختره باپسرفرق داره احتمال عفونت ادراریش بیشتره
فقط پی پی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.