۳ پاسخ

کاش منم گریه نکنم اخه گریه نمیزاره اونموقع حرف بزنم از خودم دفاع کنم به قول زلیخا ای اشک های مزاحم

عدس بخور....

نمیتونی که گریه کنی

سوال های مرتبط