نه والا من اصلا با دستم حسش نمیکنم دراز میکشم فقط تکون میخوره گاهی
منم دیگه شیطونیاشو کامل میفهمم ولی فکر میکردم محکم تر این حرفا ضربه بزنه 😂
😂😂😂😂مال من دراز نکشم و بکشم فرقی نداره دخترم بندری میزنه
منم مدتیه دارم حس میکنم. فرزند دومه
برای من خودش تکون میخوره نیاز نیست دراز بکشم 😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.