۵ پاسخ

نه والا من اصلا با دستم حسش نمیکنم دراز میکشم فقط تکون میخوره گاهی

منم دیگه شیطونیاشو کامل میفهمم ولی فکر میکردم محکم تر این حرفا ضربه بزنه 😂

😂😂😂😂مال من دراز نکشم و بکشم فرقی نداره دخترم بندری میزنه

منم مدتیه دارم حس میکنم. فرزند دومه

برای من خودش تکون میخوره نیاز نیست دراز بکشم 😍😍😍

سوال های مرتبط